Известие

Collapse
No announcement yet.

Тежък волан на 155 1.8 бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тежък волан на 155 1.8 бензин

    От доста време на колата й се утежнява волана и по време на каране е доста досадно, особенно в града! Утежняването го има след като мотора загрее добре и предполагам пада визкозитета на атф-а. Сутрин на студен мотор е като на нова кола усещането, но след като загрее става тежичък. Маслото се сменя редовно, рейката е рециклирана като купих колата, защото тогава течеше като лейка масло от нея. Та къде може да е проблема? Защо го няма на студено?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  • #2
    Прецакана хидравлична течност ?!?
    За да пада плътността с увеличение на температурата според мен има само едно обяснение - силно влошени качества на течността.
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
      Прецакана хидравлична течност ?!?
      За да пада плътността с увеличение на температурата според мен има само едно обяснение - силно влошени качества на течността.
      е това е и с нов атф! не зависи от него, просто винаги като загрее се утежнява волана. Мисля си помпата, ако и омекват от температурата пружините, дали може тя да предизвиква този ефект?


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        ремъка как ти е ?

        на мойта когато я купих го имаше тоя проблем и беше от много хлабав ремък, странното беше че не квичеше
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

        Comment


        • #5
          нищо чудно да е и от помпата проблема
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • #6
            ремъка е нов - гейтс!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              И аз имам същия проблем. На загрял мотор волана се вртвърдява доста. Но като дам газ на място олеква. И на мен ми казаха, че е от маслото на хидравликата, но сега се замислих дали е от него. Иначе ремъка ми е чисто нов.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                И аз имам същия проблем. На загрял мотор волана се вртвърдява доста. Но като дам газ на място олеква. И на мен ми казаха, че е от маслото на хидравликата, но сега се замислих дали е от него. Иначе ремъка ми е чисто нов.
                е 90EP ли да сипя, вместо атф, та да има як вискозитет и да ми е лек волана? Нали все пак си отговаря на изискванията маслото!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Може ли проблема да е в помпата? Разбрах, че била центробежна, с раздвижени лопатки, които при високи обороти се свивали. Може ли да са спекли вече и в ниските обороти да не дава достатъчно дебит?
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #10
                    Никой ли не е отварял помпа, или не е решавал такъв проблем?
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      На много коли помпите са капсуловани и не се отварят, на нашите незнам.
                      Като сменях казанчето на хидравликата и без да искам долях двигателно масло селения, ,реших, че няма да се отразят 20-30 грама на почти 20 годишна помпа.
                      Вече над година си е така и волана е много лек.
                      Няма да пипам нищо докато не се скапе от самосебе си нещо по бабата.
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, тази темичка я оставихме отворена доста дълго време.
                        Искам да ви споделя, че преди 2-3 дена си смених хидравличната течност и всичко се оправи!!! Сега волана ми се върти с един пръст и като загрее мотора / ATF-a.

                        Когато източих старата беше доста отвратителна на цвят - тъмнокафява до черна. Миришеше ужасно.
                        Новата си е бистро червена на цвят. Това ме навява на мисълта, че никога не е била сменяна - може би 300 и повече хиляди км. (по километраж е 160'000, което ме съмнява).
                        Течността, която сипах си е каквато препоръчват по книжката за GTV - а именно Tutela GI/A.
                        Вижте какво пише за нея в каталога тук:
                        http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257/
                        и по-точно тук:
                        http://testfl.onion.it/iframe_main_c...d_categoria=10

                        ADVICE ON USE:
                        On cars, changes should be made every 40,000 km.
                        Сигурно до сега 10 пъти е трябвало да бъде сменяно това масло на моята кола, ама... нейсе.

                        Удоволствието от колата в градската джунгла вече е още по-голямо, а и се успокойх, че помпата на хидравликата ми е наред
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          А как източи старата?
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                            А как източи старата?
                            Свалих казанчето, като му разкачих и двете тръбички (вход и изход). Него го промих идеално с ацетон, защото в него има много фина цедка, играеща роля на филтър.

                            От там вкарах входния за казанчето маркуч в една пластмасова бутилка от минерална вода. В другия маркуч наврях дълъг пистолет за издухване под налягане, подобен на този:



                            и уплътних добре с парцали да не излиза въздуха. Дадох газ на въздуха и всичкото мазга се изсипа в бутилката от мин. вода.
                            Е, на GTV системата събира 1.3л. по книжка. Ние по този метод успяхме да източим точно 1л. Което е напълно достатъчно. Налях една бутилка (1л.) от новата течност и дойде точно до ΜΑΧ-а на щекичката.

                            ПП. Забравих да кажа, че докато надувахме системата с въздух един въртеше волана за да излезе колкото се може повече стара течност от рейката.
                            Last edited by b_angelov; d.m.y г., 22:46.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #15
                              Интересна и полезна информация благадаря ти пич,мисля и аз да направя това упражнение.
                              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                              Renault Megane II Grand Tour-2004г

                              Comment

                              Working...
                              X